Wie is nou de mens achter zijn bedrijf?
We zijn het zo niet gewend onszelf in the picture te zetten. En waarom zou je? Het gaat immers om de klant. Die komt voor ons altijd op de eerste plaats.

Maar waarom kiest de klant dan voor jou en jouw bedrijf en niet voor een ander?
Wat is het waarom je voor iemand kiest? Dat wil jij toch ook weten?
Vind je iemand sympathiek, voel je een klik of voel je je veilig bij iemand? Ik ben niet eens heel bewust bezig met de vragen, maar wel opzoek als ik een website bekijk of ik haakjes kan vinden waar ik kan aanhaken.
En op Social Media al helemaal, daar wordt misschien wel een eerste link gelegd, dat je denkt: ‘hé die is leuk!’ Als er dan nog eens een post komt en nog eens, denk je: ‘oh … eens kijken op de site.’ Zo gaat het toch??
Een post over dat er iets grappigs gebeurt, een anekdote en die gecombineerd met een visie is altijd leuk. Wat iemand overkomt. Een persoonlijk verhaal, kan ook heel motiverend zijn of herkenbaar. Natuurlijk ook de verhalen over een concreet aanbod zijn uiteraard heel belangrijk.
Wel leuk voor een keer is of iemand lekker geluncht heeft op een speciale plek, of over de kinderen …. maar niet te vaak a.u.b.

Wat laat jij van jezelf zien?
Best lastig hè, want ‘oh my ‘ waar begin je?! En de moed zakt je al in de schoenen. Misschien denk je dat nog niet eens want het werk heeft zich alweer aangediend, dus neeeh, je hebt er geen tijd voor…

Maar het knaagt. Eigenlijk wil je wel!
Het is ook hartstikke leuk als je éénmaal weet waar je moet beginnen en ideeën gaat zien. Weet hoe je het kan aanpakken. Want dat is het toch voornamelijk?

Het is best leuk om wel iets te vertellen als je een inzicht hebt gekregen aan de hand van wat je net hebt meegemaakt. Of iemand zei iets tegen je en het deed je denken aan… Het kan zo kort zijn, hè.

En het maakt het nog persoonlijker door een eigen foto te plaatsen (haha).
Een foto gemaakt met je mobiele telefoon. En je hoeft er echt niet altijd zelf op, jezelf op de voorgrond te zetten of in de camera te kijken. Het kan ook een stukje van jezelf zijn. Er zijn echt zoveel manieren! En misschien is het wel een kwestie van leren zien!

In mijn webinar neem ik je aan de hand mee.
We gaan het hebben wat nou eigenlijk een goeie foto is. Waarom je wel die goeie foto’s wilt hebben, geef ik je ‘trucjes’ waar je al heel snel inzicht krijgt om aan de slag te gaan en anders naar beelden te kijken.
Mijn webinar is gratis en is een uur. En als je het echt leuk vind, heb ik aan het eide een heel leuk aanbod om online verder te leren met mij!

Als jij het leuk vindt, kun je je nog aanmelden voor mijn webinar van 8 of 11 juni a.s. op mijn webisite: www.fotosomoptevallen.nl/webinar.

Groetjes,